23 November 2009

Yang Dulu faveret Dah tak jadi Faveret...

Salam semua......dah lama tak membuat apa2 update..penyakit M2 ni masih melanda (malas & muntah) hahahahr...

Tajuk kali ni agak meleret..apa yang dulu suka?? sekarang tak suka??? semestinyer MAKANAN... Hari ni dah citer pasal makanan yea adik2....loh cam nak buat resepi jer??

Sejak preggy ni (now dah 9 weeks dah)..selera makan agak felik sket..bukan aku sorang jer perasan hubby lagilah perasaan...
meh aku list downkan:-

1. Dulu~ suka makan telor goreng goyang..goyang?? maknanyer yg kunig dia tak pecah bila ko golek2 dalam pinggan cam goyang inul tu..... SEKARANG- bau telor pun aku tak boleh..semalam beli sepapan telor biasa aku basuh siap2 simpan dalam fridge Ya Allah loyanyer tekak ku..sampai tangan cuci byk kali sebab masih melekat bau kulit telor tu..dah dua minggu tak makan telor padahal tulah feberet aku makan telor+kicap_ikan masin....waaaaaa!!!

2. Dulu~faberet tongking ayam..korang tau kan?? atau dalam bahasa aku adik badid is BONBON....SEKARANG~tgk pun tak lalu tekak..semalam hari belanja C4, hubby terus amik masuk dalam troli sebab dia tahu aku suka..terus aku letak balik hubby pun pelik..hehehe

3. Dulu~kurang minat mee goreng..kalau makan pun just cuit2 hubby punya..SEKARANG~kalau makan luar jer terus order mee goreng 1.....pastu makan tak tgk kiri kanan sampai hubby kena fikir nak amik menu apa...

4. Dulu~hantu SOYABEAN..........SEKARANG~waaaaa tekak ku kembang minum SOYABEAN..padahal masa preggykan Iman tulah minuman aku hari2....sekarang Hantu RIBENA laks...

5. Dulu~suka makan ayam goreng.....SEKARANG~just makan ayam goreng KFC Sahaja!! kalau goreng sendiri akan pandang tgk jer tak berusik langsung.....sekarang menu aku mesti ada IKAN MASIN....makan nasi ngan ikan masin, mee ngan ikan masin...bekfast nasi lemak pun ngan ikan masin gak tak kiralah apa jenis asalkan masin....

Tu jelah yang aku terpikir buat masa ni...yg lelain tu biasa2 sajer...Mood bergambar masih non ado lagik yeaaaa...bila lah nak mari mood tu????

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...