13 October 2010

Rindukan Wajah-Wajah ini....

Salam....

Aku sedang merindui mereka berdua ini...............sebabnya?????
*
*
*
*
*
Maid aku (bibik) budak 2 ni dah benti keje last Jumaat ari tu..After keje selama 4 bulan dia nak mintak berhenti sebab suaminya tak kasi keje Msia lagi ngan laki bini balik Indonesia..takpelah dah begitu tersuratnya si bibik dpt jaga adik n kakak 4 bulan jer...

Dan nasib baik juga aku bakal mendapat pengganti bibik 25hb nanti...ada kakak kat opis aku tu tlg carikkan dan dapat seorang budak ni muda sketla dalam 20an..

Dah lari topic dah nih...hehehee....aku sebenarnya sgt rindukan Iman n Danish sebab sejak Isnin hantar kat umah mama...Mcm adik terus tinggalkan seminggu hari Jumaat ni baru amik bawak balik..Kakak pulak amik 2 hari sekali..so smlm x amik hari ni insyaallah amik bawak balik....tak sanggup nak berjauhan ngan adik n kakak apatah lagi adik dah bising mulutnya..dah kenal orang kowt sebab kalau nampak muka aku n hubby mula mencebik soh angkat.kalau tak angkat stat melalak...hehehhee...

Inilah 2 jiwa jantung hati mama........








0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...