24 November 2010

Tirai 2010 hampir melabuhkan tirai..

Tik tok tik tok.....jap jer bulan 12 nak tiba..bermakna tahun 2010 bakal meninggalkan kita..tsk tsk tsk...mesti korang ada byak kisah suka duka tawa tangis kan?? Aku juga tidak terkecuali...ada kisah manis untuk dikenang..pahit untuk di telan...ada tawa..duka sebagainya..kita harus ambil sebagai teladan..Mana yang buruk kita perbaiki..mana yang elok kita pelihara seadanya..insyaallah hidup akan lebih berkat dan bermakna..

Sesungguhnya...tahun 2010 byk kenangan manis dalam hidupku...Tanggal 6.6.2010 aku menerima kehadiran insan baru dalam keluarga yang tidak ternilai..Tahun 2010 juga aku memulakan kehidupan secara berdikari bersama suami..Tahun 2010 aku banyak menghabiskan masa bercuti bersama ahli keluarga..Tahun 2010 aku dan suami dinaikkan pangkat alhamdulillah....

Namun Tahun 2010 juga ada terselit kisah duka tangis..ditipu oleh rakan suami tentang satu urusan pembelian kereta...mendapat perkhabaran sedih keluarga hubby atas satu kejadian malang yang menimpa....Ya Tuhan syukur aku masih berdiri lagi...merasai nikmat kurnianmu sekali lagi untuk tahun 2011 yang bakal menjelma...

Insyallah...! :)

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...