21 December 2010

Perihal Iman & Danish :)

Salam...


My kids kalau kitorang balik keje terus lupa kat Bibik!!! hahahaa....tapi aku suka jer, at least dorang walopun 8 jam dok ngan bibik masa aku keje tapi bila kitorang balik dorang takdelah tak nak kat kita especially Danish..


Danish lagi kelaka malam tadi..around 830mlm bibik dah masuk kat bilik nak tidokan dia..Aku lak kat bilik.Selesai solat,shower semua aku pun kuar nak tgk TV. Bila dia dgr sora aku terus Danish terjaga balik..meronta2 nak kuar bilik sambil tgk kat pintu..kitorang dah paham kalo dia tgk pintu maknanya nak jalan/keluar hehehe....

Last2 bibik bawak keluar..main2 ngan aku....sampai kul 9lebih bibik bawak masuk bilik tidokan semula...


Iman yang super ceria malam tadi..biasa kalo kita nak snap gamba dia ada jer alasan dia.."don't want"lah....

Jgn tak caya Danish dah pandai bully Iman tau....kalau lepa jer sket abis rambut kakak Iman ditariknya...

Kesayangan Mama Dan Daddy..xoxo!!

Iman da stat buat muka bowink...hehehe



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...