21 January 2011

Hubby aku ni suka nau nyakat anak......sket2 kakak melalak..sket2 adik menjerit...sampai satu tahap aku naik rimas hahahaa....tensi tensi hehehee....

Tapi both kids amat manja ngan daddy dia bertambah sakat bertambah2 manja aku tgk...dulu masa Iman kecik2 dulu waktu umur dia 8 bulan camtuh dia taknak ngan aku...boleh?? anak tak nak ngan mak..asik dok berkepit ngan apaknya...amik jer kat umah babysitter masuk kete terus nangis nak kat ddy dia..sampai ke rumah membawak ke esok pagi...ntah tak tau tapi masa ni aku mmg nagislah....mana tak nangis biasa anak nak ngan mak tapi dia tak nak langsung kat aku...mcm aku ni orang asing....tapi nasib baik benda tu tak lama dalam seminggu lebih jer...pastu dia dah nak balik....

Tu yang bila adik dah nak masuk 7-8 bulan ni hubby selalu sakat aku kang nanti adik x nak kat aku....huhu...tapi aku perasaan adik ni lebih manja compared to kakak....kalau dukung suka lentuk2 suka belai2 rambut dia...

Ok citer pasal sakat ni...ni ada kejadian minggu sudah...Iman nangis kena sakat ngan daddy dia...aku apalagi cargas jer amik gambar dia..makin bertambah marah makcik kecik ni...hahaha...






See sampai merembes2 air mata kuo...padahal usik pasal apa ntah benda kecik jer..sian anak mama kena buli ngan daddy....pastu nak pujuk dia umpan main basikal kat luar rumah...baru mood dia kembali ceria...:)


*
*
*

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...