27 April 2011

Bila anak dah kuat posing :)

Kejadian berlaku di suatu malam...
Aku kalo balik keje mmg bz tahap gaban yg amat...biasalah nak masak..nak jemur kain..nak itu nak ini..mmg kakak dan adik aku pass kat hby jer sib baik adik dah baik n behave sket..takde nak berdukung 24/7 cam dulu dulu....

Tgh sibuk masak ni dengar sora kakak Iman "mamaaaa...mamaaa....come hereee..."..
Hurmmm mesti tgh berebut ngan adik ni toys..aku pun x sahut x apa sebab hby pun ada kat depan..tapi x dgr lak sora adik....

dgr lagi sora Iman...."mamaaaaaa..comee here!!!!" nada dah tinggi sket...
aku: why kakak..mama tgh cook ni...
Iman : comee here...take picture kakakkk ni...faster!!...

Aku pun ke depan...tgk2 dia tgh posing baikkkk punya....aku pun terus snappy gambar dia so cuteeee hahaha....alahai anak ku..panggil semata2 soh amik gamba dia...dah besar dah anak mama rasanya...

Meh tgk dia posing kat mana...
*
*
*
*
*
*
*
scroll lagi





*
*
*
*
**
*

scroll lagi



*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*








dah tu je nak citer :)

*
*
*
*


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...