27 October 2011

Suprise Katanya...*_^

Today my besday...yg ke _______ heheh biarlah rahsia....


Malam tadi tepat kul 12mlm En Somi dah wish kira tahun ni org pertamalah selalunya my mom sebab every year my mom anta sms wish besday tepat kul 12mlm kat smua anak2..so aku bajet2 mesti en somi nak wish esok (hari ni lah)...


Hari tu dia dah belikan camera dslr tu...tapi tu aku ckp bukan hadiah hari jadi sebab dia kasi awal..Tapi x de maknanya dia nak beli apa2 lagi sah2 harga camera tu pun riban jugak...byk cantik nak hadiah 2-3 mcm huhu...


Tadi lunch dia kuar belikan makanan utk rumah since mak mentua x berapa sihat..Dia tapaukan aku sekali tq shayangggg...Pastu kul 2 masih x naik opis lagi (bukan yg tak tau aku n dia satu opis) then dpt msg dia nak g Ampang jumpa org....


Oklah...kul 3 30 baru naik opis....tup tup kat FB kuar ni...


Surprise..epy b'day..sajerr wat u kecur.... — with Nani Kamarudin.

Siap ada kecur2 bagai tu...apalah agaknya ye?? Aku dah mcm tau tapi buat2 tak tau...


Siapa tau????


Btw to my laply somi~ TQ sebab percayakan i...sayangkan i...beri yg terbaik utk i n anak2...u mmg suami yg penyayang ....tq melengkapi hidup i...menerima kekurangan dan kelebihan i....syg kamooo forever!~



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...