16 November 2011

Ehem..Ehem...

Ehem..ehem.......tumpang lalu Bie....(*_*)


Kalo sapa ingat lagi aku pernah buat entry pasal tudung Arzu ni...dah aku mmg addicted dah ngan tudung ala2 Arzu ni (iyer aku bukan beli Arzu yg original ye..tak mampu mak nak beli selai rege 299+++) tapi apa yg aku beli adalah sebijik Arzu...cuma x de logo Arzu jer....material n design adalah 100% Arzu collection....


This is my 2nd time beli shawl Arzu..kali ni aku beli thru FB..ada sorang ni jual..mengikut katanya tudung yg dia dpt ni adalah dari supplier yg sama membekalkan ke tokey Arzu...Harga mmg murahlah dari butik Arzu tu..dalam 100++ compared yg original almost 300....


So today parcel sudah dapat...yeahhh....minda terapi sekejap ye....Tgklah esok juga ku pakai..dasar tak sabar.....kuikuikui....kalo Hby tau ni mau di zikir kat telinga aku agaknya mana taknya g mana2 mesti beli tudung....nak buat camno ye tak.................:)

keler pink


kalerful..

Itu je nak citer hari ni............+_+


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...