06 December 2011

Terjun Laut laaa...apa lagi ye tak??

Setel je makan...(mmg x best..aku order nasi goreng cina, hby nasi goreng paprik)..sekali dapat masin ya ampun...kalo ikut Hby dia soh makan je..nak makan caner rasa makan garam je..mana leh kita bayar apaaa..aku pon panggil lah budak yg amik order tu...ckp nasi ni terlalu masin x leh makan langsung ni...dia pon tanya nak tukar ke kak?? aku apa lagi offf cosss ler kan....hehehe....2nd time hantar pon sama gak..kali ni garam x rata uolssss....ada sekali kunyah aku rasa besar gak garam tu mak aihhhh terus naik darah tinggi tuii terusss kat tepi meja hahahaa.....dahla mahal cissss....

Balik bilik dah dekat kol 6..terus tukar baju pi mandi laut....Mandi pantai kat tepi hotel jer malas nak pi pantai jauh2...Aku ni riso sket kalo mandi pantai ni sbb muka cepat nau kena sunburn...tapi balik semalam x de pulak siap adik aku tanya g mandi pantai ke ni? tak itamm pon...cehhhh...


suasana petang di Corus Paradise Resort


Adik pestime mandi laut

Iman x takut lak mandi laut dulu menjerit2

One hepi famili (*_')












Malam tu carik seafood...chinese muslim kat Pantai Ria..highly recommend sedappppp giler

Masa ni kakak tido dalam kete penat sgtkan..


Adik hi-5 ngan daddy


Ini je citer hari pertama...hari Ahad lak mandi pool sajer...tghri check out balik KL...short vacation but everybody enjoiceeeee...

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...