28 August 2009

Cerita Sahur Ku...

Salam Jumaat.....

Kejap jer dah seminggu kita puasa kan? tak rasa pun masa berjalan....Tapi aku puasa baru 3 hari termasuk hari ni...sebab aku...PIYED...hahahar....

So nak citelah sepanjang seminggu berpuasa ni, aku & hubby memamg x mangun sahur...sebab masa tu aku x posa so x delah keinginan untuk makan sahur tapi hubby aku??? dia jenis x bangun makan tapi MESTI minum....dan airnyer adalah NESCAFE....tiap2 hari nak pekena air..so aku senang jelah...bangun 4:30 pagi kejut dia minum air sajork pastu aku tido balik...hahahaa.....

Malam tadi.....
Aku dah set2 nak bangun sahur..yalah kekadang makan buka sikit jer pastu aku jenis yang mengulang makan...so dah cakap kat B nak sahur..dia ok jer...

Kul 2:30 pagi..dia kejut aku...
B: ma..bangun...
Aku: Jap laaa baru pukul baper.... (siap tgk hp yg sememamgnyer setia di atas kepala) haha
B: Jom sahur..kat luar.....kat Desa Pandan...
Aku: Nak..nak.... (cergas bangun okeh!!)

So kitorang pun g sahur kat luar jer...Iman letak kat bilik Mama jap ...hahahar....Sahur kat Desa Pandan Hubby makan Maggi Sup aku makan nasi goreng cina...best gak mengimbau kenangan masa muda2 dulu...time2 bercintan dulu selalu supper ngan hubby...hahahahar...lawak lawak...

Sudahnyer dekat kul 4 baru sampai umah..Amik Iman bawak bilik semula......
Itulah cerita sahur pertama aku semenjak puasa ni..... Gambar x de snap okeh sedap x bawak camera....Lorr...

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...