16 February 2011

Suka2..Teruja2....

Apa yang suka..apa yang teruja tu....
Jeng2.......

Hari Isnin lepas aku ada beli sesuatu secara online.....dah lama tgk benda ni nak beli tak nak beli tak pikir lapanpolohkali...last2 decide amik..terus email..terus bayar online..senang...

So hari ni dapatlah barang itu...
*
*
*
*
*
meh aku kasi tunjuk okeyh??
inilah dia courier dah sampai....
*
*
*
*
*
*
*
*

jeng-jeng...comel je kan>>>
*
*
*
*
*
*

inilah dia...apa ni??? inilah keyfinder...

meh aku demo cara nak guna...

tara.........!!!! inilah kegunaan dia...pada aku keyfinder ini amat2 membantu aku....sebab beg aku adalah ala2 doremon..so kalo nak carik kunci umah ke..umah opis ke..kunci kete ke..masya allah berzaman okeh...sampai kengkadang aku kena kuarkan dulu brg2 aku serius aku tak tipu...jadi kalo ada keyfinder ni senang just sangkut kat beg n zip beg cam biasa...nak bukak kete terus tarik keyfinder tu tak yah lagi carik2 dalam beg bagai.......see?? senangkan???

Mesti nak tau kat mana aku beli kan?? aku beli dari blogger yang terkenal tu yg ada baby chomelll tu si keisha...mesti kenal @ceeramoon     kan?? kan?? kan???


pegilah kat blog ceera ni best tau mcm2 cerita ada ..http://c33ram00n.blogspot.com/
So aku amat suka hari ni sampai senyum ketelinga hahahaha....




0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...