28 February 2011

Xtvt Sabtu & Ahad Kami..

Salam semua..
Rasanya dah lama x update belogg...hihihi...

Sabtu~ mcm biasa g umah mak kat Taman Maluri..setiap minggu sekali kena g sana. Biasa g hari Jumaat malam tapi x jadik so kita g ari Sabtu. My Sis Jaja tak de g office terip kat langkawi...dik ko belikan tak cokeleatt akk hahaha......Tapi tup tup ramai pulak adik badik balik sana..Famili Ery ngan family Emma....cuma hubby den je tak ada keje so pas anto dia kat opis aku anak baranak cau cin cauu umah mak pulak...dok sana sampai lebam hahahaa...

masa ni baru famili aku jer ada...so dilanda keboringan snap gambo Iman hahahaa...


daahh ramai umah mak.....kiri tu Khaira anak Erie, kanan sekali Anggun anak Emma...yg belakang tu anak Eri n Emma gak....masa ni rumah dah jadik ribut sket..

yang dok bersms tu adik aku Eri....Naupal anak first Erie tgh mendajalkan adiknya Khaira....hihihih

hihihi Danish with 'Aleeza Kassim'...erkkkkk perasan jer adik aku Emma soh panggil dia Aleeza Kasim.....huhuhuh

suka gambo ni....semua buat MUKA BORING...:)

Ahad pulak....
Mak ajak g wedding sedara kat Sungai Buloh...aku bab2 kenduri kawen ni jgn tolak..suka nau makan nasi minyak..ajak Eri, Emma masing2 ada hal...so ajak abg yg no 2 tu Abg Edie...so bergeraklah kami ke destinasi kul 11:30pg janji jumpa kat Petronas Taman Melati....

Meh layan gambo2 dalam kete masa OTW g wedding tu :)
mcm dah beso nauu anak dara aku nih...tarikh 21.4.2011 ni genaplah umur dia 3 tahun...







nak gakkkk menyelit gambo tuan belog....:)

adik da bangun!!!! yeayyyy



Sekian cerita wiken kami.......



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...