09 March 2011

Ada sebab kenapa kena tonton RATU THE MOVIE...

As Salam...Wordless Wednesday...cehhh aku pun  nak jugak!! hahahaha...

Haaa tajuk gempak tak?? gempak tak?? bukannya aku belakon dalam citer Ratu tu yea walopun i ni ratu dihati suami ai...wahh statement gataiii...hahahaa...

Firstly meh aku show poster RATU ni dulu....taraaa...

Filem ni bakal ditayangkan 17Mac ni kan?? film Prof Razak Mohaideen..kalau tgk poster semua wanita2 ni sgt jelitasss....yang aku beria pasal citer ni sebab pelakon no 3 dari kiri yg pakai baju biru tu adalah ex-officemate aku dulu..nama dia Shuhaila Sidik Muhamad panggil Sue jer....

Sue ni keje kat company yang aku keje sekarang ni dalam tahun 2009 x silap aku...dia ni ex-sterwardess MAS..dia keje ngan aku lebih kurang 6 bulan jer...smpai sekarang masih contact2 baru jer chat kat FB pasal citer dia nak kuar ni..Sue ni mmg cantekkkk..masa keje dulu ramai jer org nak kenal ngan dia hehehe..sebab perwatakan as crew ni mmg sentiasa jadi perhatian..Walopun x lama keje tapi kitorang sgt closed.sebab opis aku 2-3 ketul je pompuan.Aku bahagian Finance dia Sales/Mktg..Dia resign pun sebab dapat panggilan MAS semula jadi crew..sampai sekarang pun crew MAs..Aku tak heran pun dia jadi pelakon sebab dia mmg gojes heheh..tinggi lampai cam model..ahakssss....for Sue I wish u all the best in ur career,,,:)

Meh aku upload gambo2 aku ngan dia masa keje dulu....Sue i missshh u Sue..hehehe...

We all mmg suka bergambo...x kiralah time rehat ke..time koje ke...sampai boss dah tau dah..siap cakap ngan aku mesti nak masuk blog kan?? sabor je lah....

ni masa sambut besday boss...belakang tu runner kitorang..

tak caya?? tgk jam kat belakang tu kul 3:30pm okeyh???

ini amik from tempat Sue..

masa ni best gi Kedah outstation kat site...sakit badan weyhh naik van cenggitu...x nak moh da naik van tu lagik...kihkihkih


kat site...
abis jer keje kat site terus rendam kaki kat kolam air panas ni...masa ni kat Ulu lenggong Kedah...terbaikkkk best giler..


lunch somewhere x ingat kat ner...
posing lagik...
hmmm tulah antara kenagan aku ngan Sue....nanti ai g support film you okeyh Sue..kasilah i VIP seattt...hehehee....


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...