08 March 2011

Giler Online Shopping

As Salam....
Aku tak boleh stressed...tak boleh tension2...hahahaa...masa tulah aku akan giler ONLINE SHOPPING....
kebanyakan stuff for my kids la especially Iman...pantang tgk dress cantek sket...top centekk sket....legging cantekk sket aku mulalah gatal tangan membeli...

Last week je beli 3 pasang baju for Iman..legging....hat for Danish,,,hari ni 2 barang akan menyusul jeans legging lak for Iman & dress Iman...mak aihhhh...

For me, online shopping ni ada pro and kon..like me aku tgk harga adakala murah adakala bit mahal sebab ia akan masuk postage sekali..tapi untuk org mcm aku yg since ada 2 anak ni agak sukar nak membeli belah so cara terbaikk adalah onsline shopping..so far semua baju bajan yg aku beli semua OK..memuaskan hati..lagi senang takyah pikir nak sesak2 beratur pilih barang ngan anak2 lg...tapi ada juga tak best sebab kat online shopping brg2 dia limited dan kita tak nampak quality kain dia...so kira ko main redah jelah beli..

So untuk shopping raya nanti aku ingat nak online shopping jer kowt...tapi tgklah keadaan jugak sebab baju2 yg aku beli untuk Iman pun sengaja aku pilih saiz 4 tahun so pakai lama lah sket...silap2 boleh buat raya hahaha....asal ada bawak parcel jer bwk balik mulalah incik hubby sound 'onlinee lagi...' abis tu nak buat caner bini awak ni suka menyopping...:)

Ni baju yg bakal terima kalo tak esok lusa....murah jer rm30. plus postage rm5...mmg lama caerik dress ni ingat nak pakaikan Iman masa buat besday party dia bulan 4 nanti.....alah buat kecik2 panggil adik beradik jer tapi besday girl kenalah pakai baju baru jugak!!!


Kebanyakan baju aku beli kat fb ni ..kalau ada nak terjah beli baju bajan kat dia taip jer nama dia..byk baju2 dia upload maklomlah dia baru balik dari beijing amik stok..nurussila zulkifli..


p/s: x sabar nak tgk iman pakai baju ni...:)

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...