09 May 2011

Iman di HARI IBU....touching seyh..:)

Asik2 citer pasal adik hehehe...mehla jaja gamba kakak dia pulak...
Iman make me touching yesterday..iyalah sempena Mother's Day kan....bangun pepagi dia dah jerit mama i love u....as usual aku akan balas 'luv u more'...itu routine so x de rasa sebarang kelainan...

Pas mandi dia dok nyanyi2 sambil peluk aku lagu spice girl "mama...i love u..mama..i care.." berulang kali...ohh aku sgt terharu okeyh..dia baru 3 tahun tapi pandai appreciate org..Iman sgt sensitive pada persekitran heheh...

Pastu dia dok kutip every syiling yg ada kat umah..mmg routine dia n kerja dia pun asal nampak syiling masuk tabung sampai dah beratt dah tabung tu (motip..hahaha)...tapi semalam dia pi simpan dalam wallet keconet dia kaler pink tu....aku perhati jer dia...pastu aku tanya "iman why x simpan coins dalam tabung??" and yet her answer made me cry (in my heart lah)...
*
*
*
*
*
*
*
*
Iman : mama today's kan mother's day..i want to buy u a present...a slipper"...

wat do u expect 3yr kids ckp camtuh..sure ko terharu kan?? aku rasa tahun ni feel dia lebih sket sebab Iman dah pandai n paham walopun belom 100% paham apa itu HARI IBU....

Walopun aku x dapat apa2 prezzie dari hubby dan anak2 tapi merekalah hadiah yg tidak ternilai buat diriku...cukuplah sekadar kitorang celebrate hari ibu bersama mama tercinta dan semua ipar duai di rumah mama...potong cake, makan2..gossip2...fun!!!
Iman..ur my sunshine..Thanks to Allah for bringing her to our life...

candid  jer ni..inilah aksi dia kalo tgk citer katun...



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...