18 May 2011

Yeayyy Si MATA HIJAUku sudah sampai!!

Hari tu aku ada buat pembelian secara online diFB....kalo tgk conversation ni mesti tau apa aku belikan hahha.....yaaa 100 markah untuk korang!! aku telah membeli contact lenses secara on9...mcm x caya lak tapi kena pecaya jugak...tgk tu power aku tak balancekan..hok kanan 400..hok kiri 600...kalo tertukar power tu rasa berpinar je lantai tu tau sebab power dia mmg diff...

kalao aku beli cl kat kedai mesty org kedai tanya 2-3 kali...betulke 600?? betul ke 600?? haipp betullah takkan aku memandai lak kannn???

Contact lenses ni harga dia rm30 inc postage..gila murohkan..hopefully mata aku tak de prob..mata aku sensitif sket kalo brand yg dia tak kenal cewahhhh dia merajuk hahaha..poyo je ko nanie..!! Jangkahayat dia dalam 6-8 bulan dengan penjagaan dan keselesaan mata.....





Nak tgk tak kaler apa aku belli??? oh nak bagitau dulu cl ni dah sampai pagi tadi.......seronotnya....semalam aku buat status kat twitter menyebok ajer adik aku tu nak tau apa yg aku beli...hahahaa...

 ezanie kamarudin 
 ezanie kamarudin 


inilah rupanya si mata hijauku.....Code GARA GREEN

power : kanan 400, kiri 600

close up sket kaler dia...hijau aku sukooo...

Kalu ikut model yg pakai lebih kurang beginilah kaler dia....kalo aku yg pakai mestilah lagi voguee d vass hahahaa....nanti kalau aku dah pakai aku show kat post lain...
*
*
*
*
*
*


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...