15 June 2011

Sticky Post (sehingga 15 June 2011)

Ini adalah sticky post...pls enroll below for new entry..

Kenapa Aku pakai PB (Premium Beautiful)..


Apa motip aku letak gambo PB ni atau PREMIUM BEAUTIFUL??
Rata-rata blogger semua tau apa itu PB..malah ramai yg dah pakai dan ada yg jadik dealer (tapi make sure authorised delar tau!!)...rata2 semua kenal Hanis Haizi which is my inspiration too...

Aku sebetulnya lama dah nak pakai PB...mmg aku kategori seorang yg kurus (ramailah yg cakap) even kalo ckp nak pakai korset ramai kata ko tu kan dah kurus...nak kuruskan apa lagi??? Tapi ramai yg tak tau mmglah kita kurus tapi kita tak ada shape....so memula reason aku nak pakai corset (masa tu bukan PB dan tak tau apa itu PB~kesian kan??) adalah untuk kurus...

But after deliver my 2nd baby which is going to turn 1 yr this coming June, aku mengalami SAKIT TULANG BELAKANG melampau..kdg2 mengganggu konsentrasi bekerja yelah jap2 duduk jer dah sakit belakang atau slip disk. Dah jumpa dah doktor mmg dia ckp perkara biasa mungkin faktor kerja atau pengalaman ceasor which they use epidural... so selama ni tahan jelah dalam hati...tapi bila sakit tu Ya Allah x dapat nak gambarkan..letaklah bantal kat belakang masa buat kerja..so very uncomfy....

Yup aku tau byk kelebihan memakai PB..sbb PB ada FIR..bila difikirkan soal harga mmg aku terduduk jugaklah..daripada ko spend untuk PB baik ko dahulukan family..susu pampers anak...percutian keluarga..bayar segala mak datok nenek punya bill....tapi kita pakai PB untuk kesihatan dan sekaligus untuk kecantikan...aku tekad gak amik PB sebab aku nak tengok testimonial bagi sakit tulang belakang aku......

Jeng..jeng...(poyo jer hahaha)...
Pada 24/5/2011 aku telah menggunakan PB untuk pertama kalinya....IT'S SO AMAZING!!! Pakai pada hari pertama jer sakit tulang belakang aku hilang begitu saja....duduk ngadap PC berkurun lama pun x de rasa sakit belakang..lagi satu yg best dia buat shape body ko dalam sekelip mata...ehh bestnya...bestnya..... Dan aku telah menggunakan PB selama 8 jam sehari sehingga hari ini (tapi aku skip Sabtu Ahad hihihi)....

So bila kita pakai PB kita rasa badan kita cantik sgt...walaupun aku kurus tapi badan aku bershape..malah walopun baru seminggu pakai hby dan my sibling dah tegur shape cantik..apa rahsianya..wah kembang berbunga2 tak sia2 pelaburan hahahaa....

Nanti aku upload gambo perubahan aku memakai PB...tak sempat nak amik lagi..cuma apa yg dapat aku cakap PB merubah penampilan ku..kira package 2 in 1 lah..untuk kesihatan luaran dan dalaman serta mencantikkan bentuk badan kita juga...

So sesapa ada pertanyaan tentang PB ni nak tanya atau beli atau apa2 pertanyaan lehla email kat aku :_
cinta.iman@gmail.com

atau call hp dealer PB ni (dia ni under Hanis Haizi tau.) :_
mizzwati (012-3776440)  

dia ni dahlah cantik badan pun cun jer anak dah 2 tu... atau nak tgk blog dia click kat sini http://mizzwati.com


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...