04 June 2011

Setelah Genap 7 Hari menggunakan PB

Alhamdulillah..hari ni genap seminggu aku menggunakan PB selama 8jam..tak yah kira Sabtu Ahad lepas sebab aku skip hahaha..tak aci...mesty ada org kata 'apehal baru seminggu kecoh2 nak buat testimonial PB" kan...jawapannya...INI BLOG I..SUKATI I LAH NAK BUAT REVIEW 7 HARI KE APA KE?? hehee...boleh ke cenggitu?? oh tidak bahasa menunjukkan bangsa okeyh...so pada sesiapa yg rasa annoy tu aku minta maaf tapi INI MMG BLOG AKU kan...??? ok aku dah off topic lak :)

1. Hari pertama pakai...aku terus wowwww....terus jatuh centa dgn itu corset..dan yg paling amazing sakit belakang aku terus x de hinggalah ke hari ini..seriusss dok depan PC 8 jam pun rilek jer..kalo tak dulu sikit2 letak bantal kat belakang sandar kasi relaks...duduk kat surau relaxkan badan..now dengan PB semua tu hilang sama sekali..terima kasih PB!!!

2. Aku rasa bdn aku cantik jer bila sarong PB....mmg aku kurus tapi aku x de shape..yalah dah 2 anak keluar so perut still flabby gak walopun x ketara..dgn PB segala lemak2 badan aku tersarung dalam corset yg marveles tu so mmg ada shape cutting...

3. Masa 2-3 hari pakai PB aku alami beberapa simtom mcm sakit kepala....asik sedawa...pastu makan pun sikit jer..bila aku baca review mmg akan ada simpton2 ni sebab dia nak perbaiki hormon2 badan kita..mula2 2-3 jam pakai mmg ada sikit sakit belakang tapi itu normal sebab penggunaan korset ni akan memperbetulkan struktur tulang belakang kita....so lepas tu dah x de dah sakit2 belakang...

Meh aku show gamba pagi tadi....sorry aku masih x amik berat badan masa mula2 pakai sebab penimbang aku dah rosak..so aku x tau berapa weight loss aku setakat hari ni.cuma masa last timbang dulu berat aku adalah 52kg....nanti balik nak timbang berat semula...


kalau nak tau aku mmg jarang pakai baju kemeja ni sebab selalunya bila kancing butang last tu mesti  fail nak kancing..tapi hari ni elok je siap ada longgar2 lagik...hehehe

pandangan tepi...ni baru pakai 7 hari kalau 7 bulan agaknya mcm mana yea?? aku bukanlah nak kurus sgt bdn ni tapi aku nak bdn yg ada shape...tak naklah flabby sana..flabby sini..ellooo anak ko baru 2 okeyh???

So kalau sesapa nak tanya pasal PB ni lehlah contact i at 012-7444 690 (Nanie-sms pun boleh) atau contact Mizzwati (012-3776440)....bukan nak paksa beli..SHARING IS CARING !!!



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...