01 June 2011

Bila Danish di 'Gegurlkan'...

Tajuk x boleh blahh betul..ade ke anak teruna nak digegurlkan....yup tapi itulah kenyataannya smpi hby sentap2 ngan aku....hehhhe...lawok je cik shyanag daddy takkan anak awok saya nak pompuankan...yg pompuan di lelakikan....aishhh simpang malaikay 44...

Masa kejadian tak ingat tapi time tu aku cuti agaknya..Saje pedajal Danish sebab dia x  moh tido dikala hujan lebat diluaran yg ngantuknya mama dia jugakkk...pastu asik main cabut2 skaf aku...so aku pakaikan jelah..nampak tiuttt jer dia...heheh...

Meh tgk gambo Danish...:)



Cakkkk............................

"sukati mama lah nak wat pe kat saya"

suka lak tu..

muka redha..:)

elok lak tu terus bam bam manjer...
*
*

*
*
*
*
*

masa ni dia dah rimas dan mula tersedar kowt "ohhh noooo i m boyyyy!!!" hehehe



0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...