13 April 2009

Lunch Time...Friday Long Break..

Since Friday ni rehat panjang, selalunya aku & office mate aku pening mana nak makan..asyik asyik tempat yang sama. So aku n Sue nak try lah makan kat Sri Penang kat depan Ampang Point tuh...saje tukar selera..act Sue ni slalu lah makan kat situ aku je lom penah lagi...layan la poto2 kami ni...


Ini air2 kami...air je dah nampak sedap..tunggu food pulak


This is my food...nyummy nyummy...




Tgh2 makan tu so coinceidence terjumpa lak other office friend..so semua joint the partylah..Ini Sue & Aishah..


ini aku & Diana

Gambo2 kat bawah ni waktu nak balik keje..esoknyer kan Sabtu hari joli2 so kenalah bergamba dulu tunjukkan muka2 yang excited..hahahaa...



Uik tapi apsal muka aku nampak suku jer?? itulah kalau tangan tu x bedung kecik2 so amik pun x centrelah..tapi x pelah since itu je gambo yang kami snap & itulah jugak muka aku walau nampak suku... So Nanie layen kali kalau nak amik gambo tu tangan jangan gatal2 adjust kat angle situlah sanalah....huhu..tapi sue maintain ayu jer amik gambo..hahahaha

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...