05 May 2009

AKHIRNYA...Berjaya Update picture Family Event!!

Adeh....malasnyer nak update tapi kalau x update gambo2 kat resort tu cam x besh lakk..nanti rasa x complete je blog ku ni...huhuhu....

So aku citer step by step la eh..asalkan aku paham udah leee....

Ni waktu mula2 sampai tempat tuh..apalagi semua dikerahkan bekerjalah..mana yg carik port..angkut segala macam brg makanan..hadiah games..jumpa dulu org resort tu amik kunci bilik, tali untuk games dan meja2 untuk susun makanan...


ini port kitorang...bawah dia terus ada sungai untuk mandi manda..sgt syiokkkk ooo mandi sungai..grrrrr...


Ini meja makanan kami...ada mcm2...sandwich..nasi impit..nasik goreng..barbekue..kuih..sampai x larat nak makan..


ini chalet kitorang kat Tingkat 1..yalah senang nak semayang..tukar baju ke..anak2 kecik nak tito ke..

Acara seterusnya ialah bekfast dulu....sebelum stat games kena isi perut dulu barulah cergas dan cerdas...ini lah part of my belove family..





ACARA KE-2: Games!!!! Budak2 dan Dewasa..
Memula acara bebudak..semua adalah anak2 sedara aku semuanyer...ada acara carik gula2 dalam tepung dan lari bawak telor dalam sudu..paham2 jelah bila mainan budak2 ni mak apak yang terhover excited.....heheheh..




Ini untuk games org dewasa..semua adik badik ipar duai aku seramai 11 orang semuanyer...acara sama jer tapi ada thrill sketla..acara suami isteri..hehehe...kaki kena ikat pastu ko bayangkan kena carik gula2 dalam tepong tak ke nayanyer tuh...last2 aku yg makan tepong arhhh x sedap x sedap....tapi aku menang gak acara ni no 3...hehehe...









Yg paling happening ACARA TARIK TALI....Anak Vs Menantu...hehehe...so aku adik badik kena fight ngan ipar duai sendiri....so sgt2 sengit dan beshhh giler...dah lama x main benda2 cam ni rasa otot2 semua sakit lepas tuh....the result..ANAK menang...yahooo!!!!!

Sebelum tu kenalah kenalkan dulu adik badik aku dulu..hehehe

Inilah Kami ANAK2 MAMA....Dari Kiri~BRO Errie, BRO Edie, Sis Amy, Sis Emma, Sis Jaja, AKU & last sekali BRO Ellie..Acam nampak gerun x?? heheh kitorang semua team MAN IN BLACK...dah plan pun pakai baju hitam...SAYANG KORANG SEMUA!!

Ini lak team MENANTU2 MAMA....hehehe...Dorang pakai baju merah ala2 menyerlah gitukan...sgt cantik dalam gamba...dengan api membara lagik...Semua ipar2 aku ni besh sgt sekepala...SAYANG KORANG JUGAKKK!!!

Dari kiri Sepupu aku Puteri..dia kena joint grup MENANTU cos nak cukupkan korum 7 orang...hahaha...pastu depan sekali INTAN (wife Erri), KAK JAJA (wife Bro Elie), KAK SHINA (wife NRO EDIE), Miftah (Hubby Emma), Q (Hubby Sis Amy) and last sekali tu my Hubby....

Acara tarik tali tu x de orang nak pegang cammy sebab semua masuk acara..hahahaha...

AGENDA SETERUSNYA...MAKAN2 LAGi & MANDI MANDI....








pas dah puas mandi manda segala..makan lagi.....agak2 semua dah berehat ala kadar buat ACARA POTONG CAKE lak.....disebabkan celebrate Family bufday untuk MAC/APRIL/MAY so cake pun ada 3 bijik..layan jelah gambo 2 nieh...











LASTLY ACARA PENYAMPAI HADIAH & SESI BERGAMBAR.....
















LEGAAAA...Dapat upload semua gambo.....so for me we had so much fun there & O love u Allsss....................Muah Muah.....

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...