15 May 2009

First Time KEna Tag!!

Hai..first time aku kena TAG..from Ira a.k.a KECIK...TQ Ira..
Ni soklan2 nyer....


<>



~ kenapa anda suka dengan gambar nih? Apa yang best dengan gambar nih...
sebab Iman nampak sgt matured masa nih dan sejuk mata aku tgk mukanyer..nampak notti pun ada..pendek kata MACAM MACAM ADAA...

~ bila kali terakhir makan pizza?
hmm...last week kat opis.ngan opis mate Shuhaila..kat depan Ampang Point..

~ apa yang anda buat selain selesaikan tag ni
buat quotation..wat finance sket..itu lah keje aku hari hari..n kekadang tu layan blog..

~ selain nama sendiri anda suka dipanggil dengan panggilan ape?
Among family~ENNIE..kat opis /kekawan~NANIE ..Hubby~MAMA/SAYANG...Iman~MAMA... hah ko sekali byk gak nama aku ni ekk..

~ soalan seterusnya ada kaitan dengan orang yang ada tag! Tag 6 orang.
1. Sis Jaja
2. Filla
3. Nathrah a.k.a NAT
4. Ain
5. Adda
6. Kak Jaja Senior

~ siapa no 1 pada anda?
itu adalah adik bongsu aku merangkap penyakat NO 1 Iman..jawab tau!!

~ orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
kekawan jer..ex RDC masa keje kat JB dulu..

~ kata sesuatu berkenaan orang no 5
Jaga Alisya bebaik dan jgn notti noti tau

~ bagaimana dengan orang no 4
Itu adalah ex-Celestica dulu..tgh peknan ni tgu hari jer..(yin ko dah bersalin ker??)

~ siapa orang no 2
ini adalah Fila..act aku pun x penah jumpa dia tapi SGT MINAT ngan Blog dia..beshhh giler......Fila jgn marah k....

~ bagi pesanan pada orang no 6
Sis...active kan lah blog awak semula!!! PLEASEEEEEE.....

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...