24 July 2009

Baby Oh Baby...

Salam semua...

Now ni kat opis ramai sgt staff dapat baby....alhamdulillah murah rezeki...bermula dari Wanie pada bulan April 09 (baby girl-Mia Sara Aleesya)..pastu bulan June Acc Manager aku En Rezal dapat anak no2 (hero lagik-Arrayan Ghazi sedapnyer nama)...dan terbaru despatcher aku si Rizal dapat baby no 3 (anak perempuan yang diimpikan-nama tak tau lagik)...jadi aku nak ucapkan TAHNIAH kat korang semua.....semoga menjadi contoh kepada anak2 anda (dan jugak aku!-Amin)....kepada yang menggelarkan diri mereka MAMA-PAPA, IBU-AYAH, MOMMY-DADDY, UMI-ABI, ABAH-EMAK......semoga anak2 menjadi anak yang soleh dan solehan....
So...tugas aku..kalau staff dapat anak akulah tukang membeli hadiah baby ni...mmg aku suke..hahahar....

Masa baby Wanie & Rezal aku belikan dorang beg bayi dan satu set baju baby....cantek sgt...so untuk hadiah yang baby terbaru ni aku ingat nak belikan hadiah yang sama jugak.....
Kat mana aku beli barang2 tu...ni haaaa...aku selalu beli kat kedai barangan bayi kat depan Tesco Ampang..nama dia BabyTwin....kat sana semua ada dari newborn set gift sampai katil bayi....stroller dia pun cantek2 dan harga pun reasonable......... So inilah kad discount aku....yesh yesh suka...bila beli leh dapat discount.......!!

Tara....
*
*
*



4 comments:

  1. wah dapat discount card.. bestnye..
    ni wat rasa macam2 nak beli ye tak..hihi

    ReplyDelete
  2. hehe Yati tulah...bab2 perabis duit ni..hahahahar

    ReplyDelete
  3. Banyak tak diskaunnyer...? :-)

    ReplyDelete
  4. eynda...adalah dalam 10% jer....lau time sales x leh guna just time x sales jer...jadiklaaa...-:D

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...