24 July 2009

Tukar Layout Lagi...

Salam....
Hari ni saya tukar layout lagik...lau nak dikira ini kali ke-3 layout saya berubah wajah........ kekadang nak juga stick to one..maksudnyer layout yang sama jer tapi....aku ni jenis cepat bosan....bosan benda yang sama (tapi kat hubby mama setia tau tak penah bosan..hahahar)...

Mayb aku ni kategori x tetap pendirian....atau cepat bosan...atau inginkan pembaharuan....hurm...
tapi mmg sejak dulu aku jenis x suka benda yang sama jer....cam hall rumah..... setiap 2-3 bulan aku suka tukar kedudukan ......seronglah..sengetlah...itu lah inilah...sama cam bilik tidur posisi katil ke..meja solek ke..apa ker selalu aku ubah....kat meja ofis pun....tray tu kejap sini....radio tu kejap atas rak..kejap atas meja....memang tabiat laaa..tapi x salah kan untuk nampak lebih cantik kenalah ada perubahan.........

Oklah setakat hari ini...selamat bercuti di hujung minggu...

p/s: apa eh plan minggu ni??????????

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...