27 July 2009

Hope She's Ok...

Malam tadi satu kejadian telah berlaku......

Lately Iman so hyper active..kalau wikend dari pagi sampai malam ada jer xtvt dia..cam x penat2 aku tgk..pas satu-satu dia akan explore...tidur pun dah kurang mana taknyer tahan mata asik main je....

So...MALAM TADI.....

Around pukul 10 macam tu aku try tidokan dia..tapi makin kita tepuk dia makin dia tak moh tidor..sekarang tido x leh kat bilik mayb panas agaknyer so kena tidurkan kat hall dulu baru angkat masuk....tgk dia x moh tido aku pun main2 lah ngan dia..,geletek sana sini..dia lak memanjat sofa tak mau pegang kita...ntah caner dia terjatuh..........................

Tak nagis tapi bahu dia yang kena dulu........angkat cam biasalah rengek2 sikit dah....mata dah nagntuk kasik susu jap je dia tidur....oklah hati dah senang sikit.....tiba tiba...................
*
*
*
Dia menangis x henti2.......angkat2 badan semua..bila aku pegang tangan makin kuat dia jerit....aku & hubby gilir2 dukung tk moh reda gak.....bila pegang bahu dia jerit2...dalam hati aku sakit ke bahu dia tadi?? patah ke?? ish mcm2 bermain kat pikiran aku....sambil tu dia x henti2 nangis.....

Last2 dia tertidur dalam tangisan...agak lena gaklaaa....masa tidur tu aku angkatlah tangan2 dia semua buat excercise mana tahu bengkak ke apa ke..ok jer......so masukkan dalam bilik.....

Kejadian tadi berulang kembali............dia stat menangis semula mcm mula2 tadi..pegang tangan je jerit..Ya Allah anak mama kenapa nih??? lama gaklah dalam 15 minit gak..aku ke depan semula.....pujuk2 dia..kasi susu semua....x lama tu dia tidur jugak...aku ngan hubby pelik laa naper jadi camtu...nak kata tangan dia sakit ke bengkak ke x de pulak....Kami dah berkira2 nak g hospital malam tadi...tgk dia tidur pulak baik punya landing kat sofa depan..Mama pun cakap mayb dia meragam malam je kutt....so x jadik pegi spital...

Pagi tadi hantar umah Ibu cam biasa..pesan kat Ibu kalau dia nangis2 atau tangan dia sakit call....so tadi kol Ibu dia kata Iman ok jer...main2 ngan budak2 kat sana....alahai anak Mama buat mama risau jer...Hope She's OK.......


4 comments:

  1. cemutkan kuat~huhu

    dun worry la sis...she's gonna be ok!

    ReplyDelete
  2. alahai sedih bila Iman nangis jerit2.. sayu je hati.. nape yer sakit kat bahu n tangan.. hmm kalau still dia nangis sakit tu, better bawak gi checkkan.. elak dari tak sepatutnye jadi.. demi anak takpe.. =)

    ReplyDelete
  3. Yo sis.. for the next 48 hours, u got to observe her thoroughly, is she starts vomitting, then it could be a concussion, if she cry when her arm is raised, then it could be a dislocation, if all is not, then she will be fine... Kim salam Bro Ecal..

    ReplyDelete
  4. jaja~ iyalah cemut always be cemut...hahaha

    yati~ itulah risau sgt tgk dia masa tu..now ni alhamdulilah cam ok dah..

    don~tq for ur advise..i will monitor her as u said....send regards to Mrs Don..Don Junior..Donni Junior..huhu

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...