08 September 2009

Hasil belian Di Jalan TAR

Salam Selasa.....


Inilah hasil2 belian di Jalan TAR last week......


Act aku ngan Hubby belom shopping raya yg betul2 nyer..kira dalam minggu ni lah...kena buat list barangan nak dibeli ni..yang pasti barang Iman yang lebih kitorang just beli jeans selai udahler...ngan baju kemeja Hubby..sib baik baju kurung/melayu dah tempah awal2 ngan Makcik kat kg...untuk my parent in law aku masih tercari2 apa nak beli..abah rasanyer nak belikan kemeja & kasut..Mak?? tak confirm lagik sebab setiap tahun kasi baju kurung raya so kali ni ingat nak belikan lain lak.....


Jeng jeng jeng...


*
*
*
*
*


Sepasang top ngan suar kaler cream..


Dress Iman



Alas Meja Mak..


Tudung Tok Ti untuk Aku...yg aku belikan untuk Mama x sempat nak snap..yg ni bukan beli kat Jalan Tar tapi kat C4 Ampang....


Inilah baju kurung aku & Jaja..Jaja kaler biru aku kaler merah...nanti pakai sedondon ye dikkk..

3 comments:

  1. Baju Iman yg gambar pertama tu cute la :-)

    ReplyDelete
  2. eynda...tulah tgk baju girl ni semua tantik2 kan..geram jer...hanna bapa pasang baju??? :-D

    ReplyDelete
  3. alahai..comelnyer baju cemut..tp lgi comel baju kurung kite!hehehe=)

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...