04 September 2009

Iman Dah Besar???

Lokasi: Bilik tidur
Masa : 7:45am-8:15am
Tarikh: 4 Sept 2009

Pelakon: Auleeya Nur Iman


Tajuk Drama: Nak melaram gak cam Mama...

Aksi2 my dotter waktu aku nak bersiap g keje pagi tadi..udahlah mamanyer siap lambat dia dok tgk jer aku pakai bedak lipstic bagai..Pas tukar pampers dia terus berdezup tangan dia cakap compact powder aku...siap soh bukakkkan lagik sambil mulut bising cakap bahasa dia...


Iman cuba gaya aku membedak dirinyer...

Tgklah cam gaya budak besar jer..


MAYB dia rasa dia dah besar.....17 bulan..sekarang ni pun pandai pilih kasut apa nak pakai..kalau salah kasi dia terus cakap.."nanak...nanak..." pastu lari2 keliling umah sebab masa ni Mama dia tgh kejar dia soh pakai kasut tu..kalau tgk cermin terus cakap "tantik..."..rambut kena ikat pony tail..pastu terus ke cermin.. kalau nampak shawl aku terus mintak pakai kat kepala dia.

Iman..u really make my day..I love u sayang................

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...