17 September 2009

Ucapan Salam Lebaran

Salam.....

Diam tak diam tinggal 3 hari sajer kita nak menyambut bulan Syawal...terasa kejap sgt Ramadham berlalu kini hari yang ditunggu-tunggu kian menjelang...cewahh..cam lirik lagu raya jer....

Macam aku & family kali ni esok kami akan pulang ke Johor Bahru...raya sebelah mentua dulu.kemungkinan besar hari raya ke3 baru pulang semula ke KL beraya ngan family aku pulak..Tahun ni pulak mmg turn adik badik aku raya ngan Mama......so aku jer tak ada nanti...tapi no worries nanti kita jumpa okeh....

Di kesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin buat family tercinta (Mama...Abg Elie& Family..Abg Edie & family..Sis Emylia & family...Sis Ema & Family..Bro Erie & family..dan tak lupa juga pada Jaja.......)..Bila bawak kete hati2 semua okeh.

Buat kuarga mentua juga walopun confrim dorang x bukak blog aku..hehehe (Abah..Mak...Diana& family and Hafiz)..Belah mentua aku ciput jer so kalo sorang x balik tu alahai sunyi jer rasa...Nantikan kepulangan kami yeaaa.....

Pada kengkawan yg aku sayangi....selamat bercuti dan berhari lebaran....Datanglah rumah nanti yeaaa.....

Just nak selit gambo Iman tahun lepas..masa ni umur dia dalam 5 bulan lah rasanyer...siap aku belikan baju kurung lagik..first time ghaya ngan anak katakan....
Sorry gambo Dady x de .....


1 comment:

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...