07 September 2009

Shopping Di Jalan TAR

Salam....

What a hectic day.....Semalam we alls g Jalan Tar (Mama..aku..Sis Jaja...Sis Amy)..girls Day Out...Hubby & Iman dok kat umah...tak bawak Iman pun sebab tau kat sana caner...

Memang sgt mencabar okeh...dahlah panas..ngan ramai orang...tapi aku ni bab shoping menyoping ni tak kiralah kat ceruk mana aku tetap ENJOY ..!!...huhu

Tujuan g sana sebab nak carik baju kurung Sis Jaja....sian adik aku tuh tak de baju raya lagik (act dah ada 3 pasang sedang dijahit oleh makcik aku tapi belikan gak yg ready made selai)...

Jalan punya jalan....jumpa satu yg berkenan......baju jalur2....ada 3 booth jual baju yg sama.. booth pertama letak harga RM 95.....tak beli lagik survey kedai lain...booth ke dua letak harga RM 125!!! mak aiiii makin mahal.....jalan lagik....ngan penuh kesabaran............... booth ke3 harga dia RM 85......pastu aku pun cam berkenan so beli dua dia kasi RM 150.00 kira RM 75.00 each laaa....

Jalan lagik...tgk ada booth jual baju baby.......so berkenan untuk Iman...harga RM 39.00 dapat kurang RM 35.00..rembat terus.....tapi bila pakai cam ketat sket.....but seem still fit for her..caler merah....

Pastu belikan Mama aku tudung Dato' Siti kaler hitam...mula2 Mama tak mau..aku ngan Jaja mainkan peranan sampai Mama aku setuju nak pakai....Aku belanja Mama harga RM 35.00 siap ngan anak tudung....

Jalan lagik tgk ada alas meja...English style..cantik..amik 2 untuk umah Mama & Umah Mak kat JB....aku suke!!!

Lastly belikan Jaja T.Shirt HUJAN...yalah my sis is no 1 fanatic of NOH HUJAN sampai anak dia pun nak namakan Mohd NOH.....huhuhu....

Semua excited barang semua dah dapat...dalam kul 3 kami balik...opss singgah bazar Kg pandan dulu beli POPIA basah...dan kuih muih..sebab malam tadi buka umah Bro Eddie.....

SEMUA GAMBAR AKAN DIPUBLISH NEXT ENTRY YEAAAA....TUNGGU!!!!

1 comment:

  1. opss..correction.bukan mohd noh~
    noh jee..noh ++.hahaha(berangan la plak)

    ngeeeee;)

    baju raye ready made cm wajib je every year.boria ar kite sis =).hehehe.

    eh ehhh u lupe ke nk cite yang kite sakit hati ngn minah popiaaaa tu?=)

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...