26 October 2009

Alhamdulillah.......good news to share....

Salam semua...

Dah agak lama tak update...bukan apaaa....empunya blog ni tak begitu sihat......asik pening2 sajer....apakah motip????? Ada news untuk dikongsi ker???
*
*
*
*
*
*
*
*
Alhamdulillah...........I m 6 weeks pregnant noww....means Iman will going to have her little sister/brother in June 2010....
*
*
*
Actually aku dah rasa aku ni peknan sebab sejak raya asik sakit kepala sajer...Hubby kata mayb kurang tidur itu tak dinafikan tapi breast pun asik sakit2 jer..ingatkan piyed tapi kalau piyed tak akan lama begitu...kan??

So last week aku buat own test..alhamdulillah positif.....Dan tadi aku g Klinik Kita..tak tahan kepala asyik sakit dan mual2.....so buat test lagi sekali & doc confirm I am 6 weeks now......We are happy for this and can;t wait to have another member in our family... Doakan aku dapat menjalani 9 months preggy ini dgn selamat yea......

Note: patutlah Iman sejak 2 menjak ni tahap manja dia tahap dewa..upernyer nak dapat adik lagi yea sayang??

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...