13 October 2009

My Model Hijabi...Hijabi Ker??

Iman kalau aku nak gosok baju keje malam2 dia akan menyebok....bukan nak apa pun...nak pakai tudung!!!! Dah paham beno dah habit dia tu..


Cam malam tadi aku nak iron baju dia nampak jer tudung aku terus soh pakai...."maa....nak....nak...."...tapi nampak sgt cuteeee bila budak2 age macam ni pakai tudung pastu dia akan jalan melenggang kangkung..ya Allah pecah perut aku & hubby..memang dia sgt keletah uollsss....pastu nampak lak sunglass nak pakai gakss...hah inilah hasilnyer...


Sekarang vocab Iman dah bertambah banyak..alhamdulillah..Now dah kenal warna..kalau warna pink, black, yellow, red dah selamba badak dah...since kat Umah babysitter byk guna bahasa melayu sometimes dia agak confuse jugaklah sebab kat umah aku & hubby more to variety her language most in english..


Cam semalam balik keje kan ujan..terus dia kata 'maa..ujan..."...pastu aku kata balik kat dia.."iman..raining or ujan"...dia diam..pastu dia kata" maaa..raininggg....".....

See...her cheeky face...














0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...