28 October 2009

Demi Mu Anakku...

Salam...

Adoiyaaaa.....aku sudah start segala jenis sickness dah ni..tak kira siang malam..Tapi bab malam mmg tak boleh tahan lahh..masuk jer pas Magrib kepala aku akan berat sesangat ngan tekak aku meloya semacam tapi tak moh kuar apa2...cam main2 jer kat tekak ni..

Sangat berbeza time peknankan Iman dulu..dulu aku sgt rileks hehehe sang suami yang pening2 segala..kali ni sang suami tak kena punn (daddy tak moh share ngan mama ker?? huhu).... Tapi demimu Sang Anak..Mama sanggup lalui semua itu asalkan anak sihat membesar dengan jayanyer.....

Skg ni pun aku dah stat loya tekak dah ni tapi tahan jelah sebab tak moh kuar apa2 punn...Sabar je lah yeaa..setiap wanita mengandung alahan dia lain-lain..so far aku tak nampak lagi apa alahan aku mintak2 tak de apa-apalah..Cuma aku ni cepat laporr Ya Allah macam tangki paus perut aku ni rasanyer...kejap2 mengunyah sampai dak opis mate pun dah usik2....huhu..dahlah sorang ker pompuan kat opis nih...huhu....

Oklah...update laterlah yea...nak tgk Sumpahan Bunian suka sgt tgk muka si Nora Danish tu sgt shumelll......daaaaa...

Note : Masih tak de mood nak buat entry gambar......Bila nak dtg mood ni?????

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...