14 October 2009

Bakal Umah Kami......tapi menyewa sajork..

Alhamdulillah.......

Ingat tak entry carik umah sewa tu?? Actually semalam pegi satu lagi rumah kat Tiara Intan di Bukit Indah, Ampang.....So semalam jugak kami confirm amik rumah tu..6th floor tak lah tinggi sgt..floor pun hanya sampai tingkat 11 jer so penduduk dia tak pack sgt...

Facilities dia: gym, hall, pool sama gak la cam umah mama aku sekarang...





So esok akan bayar desposit 1 bulan...pastu bila nak masuk umah bulan 11 nanti bayar lagi 2 bulan + air air + tenancy fee (daddy..tolong carik duit manyak2 lagi ehhh).....
Adoiyaa....aku ngan hubby tgh pening membajet nak masuk umah ni..walopun bukan umah sendiri tapi excited dia cam masuk umah sendiri pulak..Iyalah ini first time nak duduk bersama-sama setelah 2 tahun setengah berkawin..bukanlah selama ni dok berasingan tapi dok ngan mama....heheh tak sama tau......
Nanti kalau aku dah masuk umah baru ni aku upload gambar2 nyer ok...........yang penting nak gantung frame yang aku tempah from Mama Acih tu...dah lama terperuk kat opis aku...

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...