26 October 2009

Rutin-rutin yang mendatang...

Salam....

Bila time preggy ni, rutin kehidupan akan berubah sedikit..berubah camne ye??? huhu...
Kita dah kena stat makan ubat etc acid folic atau ubat tahan muntah atau ubat sakit kepala..
Then dah kena stat minum Susu..mayb next week aku akan stat minum Susu Anmum...time peknankan Iman dulu bertin2 habis minum susu......nasib baik aku ni jenis boleh telan susu ada orang tu tak boleh langsung....

Sekarang ni pun aku dah alami symtom mabuk2...tapi aku tak morning sickness tapi night sickness (ada ke camni description nyer)..Aku kalau stat malam jer mula loya-loya tekak dan sakit pala cam nak hantuk kat dinding jer rasanyer...kalau pagi still ok lagik...

Pastu mata cepat ngantuk...agak2 kul 9 lebih jer dah mula kuyu....cam magnet jer nak tutupnyer...tapi tak boleh layan sgt kang Iman terabai pulak lagilah sekarang ni dia mmg manja yang amat asik mintak dukung jer....Tapi sekarang ni dia cam paham mama dia ngantuk kul 10 jer tarik tangan masuk bilik...."maaa....dor....." (mama..tidur)....hehehe

Lagi satu sekarang malas betul nak amik gambar.....dushhh!! ini baru 6 minggu lom 6 bulan ker...kang blog aku tak berwajah pulak alaaa tak bestnyer...

Tapi orang kata kita jgn ikut sgt perasaan time peknan ni....kena tabahkan hati kuatkan semangat..perbanyakkan membaca Al-Quran dan bersolat....Insyaallah....semuanyer akan dipermudahlan...AMIN....

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...