23 June 2009

APA KES????

APA KES.........????????
Tetiba ari ni aku lak yang demam+sakit tekak+batuk yang agak teruk gak lah..mayb sebab aku x cukup tido malam tadi....Iman still in 'demam mode'.. panas on off....kul 3 pagik aku rasa badan dia makin panas so aku mandikan dia..elok je dia x ekk punn mayb dia pun rasa panas so bila kena air dia rasa calm laaa....pastu tu kasik susu..tutup lampu....puk puk punggung dia...usap2 pala dia....tetiba.......tersembur semua isi perutnye.....air susu ler...cam air paip mencurah2...laaa aku dah panik dah dahla Hubby keje malam lagik.....


Rileks..rileks...salin baju seluar pampers dia.....tukar cadar.....dia da stat merengek yelah muntahkan...mesti tekak sakit.....g dukung dia kat hall....try tidokan balik....ok lah seket tapi....hehe tapi lagik....kul 430 pagi muntah lagik........Ya Allah siannyer...habis baju lencun lagik..gi tukar balik baju seluar....lap2 badan bior sejuk sket...bogelkan jap......layan la kerenahnya nak Dora Doll lah...nak Cat dia lah...ok lah mama layankan.......

Kul 530 pagik....Muntah lagik........................terus aku kejut my Mum kat bilik.......masuk ubat montot......sebab demam cam x kebah......jaga dia sampai pagik......dia x tido aku mana la leh tido....naluri keibuan kita ni lain kalau ada anak sakit hilang penat ngan ngantukkan....

Pagi2 bagitau mama x nak hantar Iman g umah Ibu Jaga..sebab Iman x leh minum susu mesti muntah..ok mama kata dia jaga cucu dia..TQ mama........byk dah pengorbanan mama....

Sampai opis aku dah stat selsema...batuk...demam sekali...laaaa APA Kes???? takkan aku lak sakit kang sapa nak jaga Iman????? mmglah hubby leh jaga tapi as IBU kan...mesti anak nak ngan kita gak....so aku doakan Iman cepat sembuh yea sayang...Mama pun doakan agar kesihatan Mama ok..Sian Iman.......................................

gambar ini tiada kena mengena dengan cerita diatas..Harap Maklum...


2 comments:

  1. get well soon both u and iman.. siannyer kalo anak muntah time tido... konpem kita yg panik.. batuk cpt2 mkn ubat..jgn jadik mcm saya..asik biar jer..last2 susah nak baik!!

    ReplyDelete
  2. thanks Filla..iyalah...kalau kita yg sakit lagi lah susahkan....anak nak perhatian lagik...huhu

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...