14 June 2009

Wedding kat kampung@Kuala Selangor

Sabtu lepas aku g wedding sepupu Mama kat kampung Kuala Selangor.Pastu Mama & makcik2 nak ziarah kubur arwah Uwan & adik badiknyer sempena genap 3 tahun pemergian Arwah Uwan ke Rahmatullah.AlFatihah..

Bertolak dari umah kul 10lebih..sampai kg lebih kurang kul 12:20 cam tu lah..memula singgah umah kat kg dulu sebab makcik aku nak salin baju kurung. Kira umah kg tu sekarang tinggal umah tinggallah sebab makcik aku ni dok ngan Mama aku sebab atok aku kan sakit mama aku jaga..so dah 5 bulan la umah ni tinggal kosong..sayang gak tgk umah dah ada anai2 kat tingkap..pastu sampah2 daun bersepah2 kat luar umah maklumla umah x de org jaga...

Ni kat kg..posing ngan adik aku Jaja


Iman baru mangun tido....

Posing ngan Iman kat hall umah kampung

Daddy tgh buat susu Iman..bapa mithali la tu...

Daddy tgh borak ngan Mama kat hall...

Pas tu kitorang g umah orang kawen kat kg tu jugak..lapau sgt masa ni....makanan dia byk maklumlah lauk2 kampung..Tak lama kemudian datang lah makcik2 aku ngan sepupu2 aku...pas makan jer terus bergambar maklumlah lama x jumpe dorang nih..dah besau besau dah sepupu2 aku skg nih..

Aku dan familyku..Iman sebok tgk pantin kat belakang
Aku & family Maksu bersama anak2 daranyer!!!


Sepupuku..Amira..Atika..Akilah (3 beradik pingitan)


Ini Makcik Idah ngan anak2 daranyer (Azira & Alisha)


Iman & daddy...

Aku ngan sepupuku Afiq...Iman punyalah takut ngan Afiq sampai dia tarik baju aku masa nak bergambar..hehe

Aku..Adik Din (anak Maksu) ngan Jaja...

Atikah..Jaja..Amira........

Iman tension nak turun... x moh tgk camera.


Iman suka dapat main.....

Iman & peace sign dia....

Posing kat luar pulakk...


Dan lagi..dan lagi...

Gelagat cousin2 ku.....

Pas makan...semua g kubur arwah Uwan...tapi aku tak turun sebab Iman tido dalam kete..Selesai je dorang kat kubur kitorang terus p gerai Tok Wan nak makan ABC ngan MILO Darat..Korang penah dgr x Milo darat?? hm sodap...ais kepal + susu + tabur milo...meletop!!!


Inilah Tok Wan...kami lepak kat gerai dia sampai petang...huhu


ABC kami....

Iman & daddy lepak kat dalam gerai Tok Wan


ABC...best...


Inilah Milo Darat.....order x cukup satu..

Pastu balik umah kg dulu..borak borak....tido tido...hehee...kul 6 lebih Hubbyg kejutkan aku siap nak gerak balik.......tgk Iman tido lagik aku pun sambung tido laaa..hehehee.....Dalam kul 730 malam kitorang gerak balik ke Kl semula......pastu singgah makan kat Cangkir..hmm boleh tahanlah..nanti aku upload gambar masa kat Cangkir..

Then dalam kul 10mlm sampai umah.....tengok Cerekerama' Sesucilah Hati'- kisah anak durhaka.......layan sampai abis....

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...