03 June 2009

Sabtu@The Mines

Cerita Hari Sabtu ......

Aku combinekan jer title dia.senang sekali upload(hahahar)..memandangkan terlalu byk keje kat opis tu yang cite ni terperam baru hari ni dapat buat.....fuhhh!!!

Act x adalah apa sgt..just bawak Iman (???) g jejalan kat Mines.Bawak sekali adik aku Jaja n cousin aku si Puteri.Kekonon nak carik shoes Iman tapi leh lak terbeli benda lain ..hehehe...

Layan je lah gambar2 ni ya...gigih ni aku mengupload..


Wajah2 keriangan Iman.........................................


"Mama...Daddy...I m LOST!!!!!!!!"








Geraham Iman dah tumbuh........suka gigit tangan mama skg nih..






Tensi betollah aku bila Daddy Iman ni x nak pandang cammy!! selalu dengki mama ngan Iman tau..menci laaa...



iman memula takut nak naik mainan nih tapi bila dah kena seround dua ehh dia lak yang naik syiokkk sampai x moh turun...!!

Comel x kasut baby ni?? geramkan...tapi x beli pun sebab Iman kecik lagik...tunggulah dia 2 tahun lebih ke..sekarang beli membazir je kaki cepat membesar...










5 comments:

  1. comey iman dgn toncit 2 nyer.. eh, tu kasut sesame street ke comey aa

    ReplyDelete
  2. hehe..thanx to the photographer..nice shoes aite??ehem ehem...
    ehemmmmmm~!!!!

    ReplyDelete
  3. reply:Baby lyana
    Itulah mama lyana..comeykan kasut tu.nak beli alahai Iman kecik agik tunggulah besar sket..hahaha...lyana pun rambut dah panjang kalau toncet hmmm lagilah comeyy..

    ReplyDelete
  4. reply:jajadean
    Yeahh sis credit to you foe your photo shoot....hahahaaaerrrr...

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...