04 June 2009

Cerita Ahad Kami...

Dah abis citer ari Sabtu kita citer hari Ahad pulak....Act Hari Ahad ada jemputan kawen kat Bukit Beruntung, Rawang..yalah musim cuti cuti Malaysia..opss! sekolah ni kan..yang kawen tu pun is my cousin sebelah abah side..Dah lama x jumpa si Kak Yong-dulu kecik jer sekarang dah besor panjang dah jadi isteri orang pun...hehehe... TAPI.....................gambar2 kawen aku x amik pun sebab aku datang agak lambatlaaa pengantin dah makan beradap and cuaca amatlah panas sehingga aku nampak semua orang kecik jer.......heheheee...tapi KAK YONG...Kak Nani ucapkan Selamat Pantin Baru Semoga Bahagia hingga akhir hayat (tak tahan ayat streotype tullahhhh)

Balik kenduri kawen....g beli barang2 kelengkapan Iman masa OTW balik Taman Maluri...singgah kat C4 Wangsa Maju......gambar??? oh tiada jugak sebab masa ni muka masing2 dah macam aper ngan berbaju kurung bagai...Iman nyer dress dah ada mcm2 kaler aku tgk..air tumpahlah...ada choclate lah..sgt selekeh okeh kami anak beranak...jadi malas nak bergambar bagai...hahahahaa....

Tapi aku x puas hati kalau blog x bergambar so aku letaklah gambo2 nih..act aku pun x ingat sgt bila waktunyer ni tapi yg penting ada gambo....hahahahar (buruk kan pangai aku~entry x de kena mengena ngan gambar)...layannaazzzzzz........


masa ni Iman x moh pergi dari tempat tu..dia nak dok kat tempat display tu.masa aku dukung dia siap terjerit2 nangis lagik...awwww.......


Iman: "Ish mama ni nyanyi x sedaplah"- masa ni aku bosan sebab jammed so aku nyanyi ramai2 ngan Jaja dan Puteri...hehehe



Mama: "ooooo cakap mama nyanyi x sedappp yeaaaa"


Budak majuk sebab kena buli ngan mama, maksu dan maklang dia......



Kami dah berbaik semula (tapi muka Iman cam x redha kan?? hehehehee)
















0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...