18 June 2009

i Love It!!!!!!!!!

Tadaaaaa.........Sebenarnya hati aku sgt happy minggu lepas... kenapa...mengapa..why...??? hehehe..sebab frame yang aku order ngan Cik Filla aka Mama Kasih telah sampai!!!!! Filla..walopun susah kita nak meet appointment sebab bila ko free aku x der memanjang.....anyway frame tu dah selamat aku terima dengan selamatnyer....tima kacih Filla for your superb artwork....sesapa nak tempat frame macam aku ni bolehla lawati blog Filla ni http://kasihaleeya.blogspot.com/ gerenti korang akan puas hati ngan hasil keje dia....

So inilah frame yang aku war warkan tadi...aku order 3 sekalik senang.. cantikkan....saiz dia A3 size..ada brown caler n black n white caler....... x sabar nak letak kat dinding......Aku snap gambo ni kat dinding opis je dulu sebab x bawak umah lagik.....

Nanti bila aku dah gantung kat dinding aku buat entry lain lak...bila?? tunggu........


Aku choose gambar Iman dan Daddy dia....tengok plastik pun aku lom bukak lagik....walopun Iman x pandang depan tapi ini one of my fac picture gak...


Satu lagi Iman sorang.........


Dan satu lagik mestilah Iman ngan Mama dia walopun Iman buat muka terkezut..hahahaa..



4 comments:

  1. ehem ehem...huahahah... patut ler aku mcm ada magnet nak bukak blog nih..eh tp bukan 4 frames ker? mana lagi satu?tetiba aku yg saspen!! tulah nanie..ssh nye kita nak jmpa..tp sib baik abg despatch tu dtg..aku dah risau sbb dia naik moto..kang tebalik jugak frame tu kang... dah hang fiwiitt2 lah mak yer..hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehee..itulah filla....risau gak tapi semua frame2 tu selamat di terima..a'ah satu lagik tu nani dah post ke johor kasik mak mentua......hehehehee.......ada orang nak order lagik tau.....tungggu yea my email!!!!

    ReplyDelete
  3. cantikkkk i pun nak tempah tp tak jumpa lg gambr yg sesuai.aduhhhh!!!!

    ReplyDelete
  4. reply to nury: cantekkan.....mmg Fila & hubby nyer artwork sgt superb..x sabar nak hang...hehee

    ReplyDelete

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...