14 June 2009

Award With Tag From Ira_Kecik Aka Mama Balqish

Award from Ira_Kecik aka Mama Balqish..Tima acihlah sebab selalu kasi aku award (heheh baru first time dapat award)...



1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
  • done

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

  • Ira adalah ex-college masa kat Celestical dulu.Kami sama2 bahagian payroll..

  • Mama kepada Nur Balqish Nafisha berusia 9 bulan....(kan Ira???)

  • Seorang yang sgt comel terutama saiz badan dia....so cuteee....

  • Peramah...manja orangnyer...(hehehehe)

  • Dia ni ahli Johor Mums Club

3. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri
sebelum memilih penerima award

  • Nama penuh aku Ezanie Binti Kamarudin - asal Kuala Lumpur
  • Nama suamiku Mohd Faisal Bin Mat Sharif- asal Johor Bahru

  • Aku mempunyai seoarang cahaya mata berusia setahun 2 bulan bernama Auleeya Nur Iman yang aku panggil IMAN

  • Aku seorang yang peramah, senang didekati dan bercita cita tinggi (wahhh)

  • Aku anak ke-4 dari 7 adik beradik.....

  • Suka mencari kenalan dan kebelakangan ini amat suka melayari blog

  • Seorang yang independent....tetapi berjiwa sensitif(pantang tgk suatu perkara yang sedih pasti berderai air mata ini...hahahaha)

  • Dikalangan keluarga aku dipanggil 'Ennie"...kekawan pulak "Nanie"..dikalangan anak buahku 'Antie Enny' tapi disebelah family hubby 'Mak Long' cos Hubby anak yang sulung

  • Faveret kaler aku ialah 'pink'..'hitam'....
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang
mereka


  1. Jaja si gadis Elmo- adik aku..hanya kami berdua mempunyai blog dalam kuarga (yg lain tu tolongla buat.....)

  2. Yati Mama Zara - just know her in cyber blog ` tak penah jumpa pungg'

  3. Baby Lyana - sama gak know in cyber blog jer....mama Lyana buatla kalau free yea..

  4. Filla Kasih Aleeya- x penah jumpa gak tapi ada order frame ngan dia..sgt superb...next entry aku buat entry frame ni....

  5. Mama Adriana- Farasaila~ just follow her blog.......suka tgk body dia maintain kurus walau dah beranak satu....huhu


  6. Dahlah tuh...sapa2 yang terbaca ke..terjengah ke blog ni silalah amik award ni yea....

0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...