25 June 2009

Scott's Emulsion Fav Iman..


Aku stat kasi Iman makan Scott's Emulsion since umur dia 7 bulan sebab ianya bagus untuk progress development dia. Tak byk cuma 1/2 sudu besar jer..Now Scott's Emulsion being her best fren...balik keje jer kalau aku g dapur dia akan mengekor..sampai kat fridge dia akan stop dan pointed jari kat situ sebab kat situ aku simpan botol Scott's tu...sekarang ni umur dia dah setahun lebih aku lebihkan dos dia jadi 1 sudu...

Tapi memang nampak perubahan Iman..kulit dia halus jer..pastu cepat pick up apa yang kita cakap/buat...kadang2 aku pun makan sekali sebab rasanyer kan sedap orange flavor.....

So kekawan kat luar tu marilah makan sekali bersama Iman......


0 comments:

Post a Comment

U are my SunShine..

U are my SunShine..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...